Conferinta ”Moldova e-Government Summit”

La data de 18-19 mai 2010 în incinta localului ”Leogrand Convence Center” și-a ţinut lucrările conferința cu genericul ”Tehnologiile Informaţionale şi Comunicaţionale pentru o guvernare mai bună”. Organizatorii evenimentului au fost Ministerul Tehnologiilor Informaționale și Comunicațiilor precum și Cancelaria de Stat împreună cu partenerii de dezvoltare: Banca Mondială, Centrul pentru dezvoltarea e-guvernării, PNUD, USAID/BIZTAR.

Sesiunea plenară a fost deschisă cu un cuvânt de salut de către Dl Vladimir Filat, Prim-ministrul Republicii Moldova. De asemenea, cei prezenţi au fost salutaţi de către Dnii Alexandru Oleinic, Ministrul Tehnologiilor Informaționale și Comunicațiilor; Victor Bodiu, Ministru de stat; Leonid Bujor, Ministrul Educației; Vladimir Hotineanu, Ministrul Sănătății; Dna Melanie Marlett, Coordonator rezident al Bancii Mondiale în Republica Moldova şi Dna Kaarina Immonen, reprezentatn rezident PNUD Moldova.

Lucrările Conferinței au decurs în 2 etape, cîte 2 sesiuni fiecare:

Sesiunea 1 ”Calea spre o guvernare electronică de succes”
Sesiunea 2 ”Identificarea Electronică – principalul element al e-Guvernării”
Sesiunea 3 ”Maximizarea succesului prin Parteneriatul Public Pprivat”
Sesiunea 4 ”Orientarea spre necesitățile cetățenilor în vederea creșterii calității, accesului și valorii serviciilor publice”

Astfel, această conferință a oferit participanţilor posibilitatea de a face cunoștință cu tehnologiile informaționale, aplicate în țările UE, precum și a realiza care este calea spre o guvernare de succes. În concluzie, dezvoltarea continuă a tehnologiilor informaționale ce permite identificarea unor priorități eficiente în domeniile de activitate ale țării, inevitabil va duce la prosperarea multilaterală a Republicii Moldova.

Comunicate de presă 9 din 71

Agenţii economici, recent deveniţi plătitori de TVA, se pot conecta la servicii electronice fiscale în orice IFS teritorial 

Reieşind din condiţiile modernizării şi implementării ample a tehnologiilor avansate în toate sferele de activitate, raportarea fiscală pe suport de hârtie a devenit una irelevantă. În acest context, Serviciul Fiscal de Stat a întreprins un şir de măsuri pentru ca comunicarea fiscală cu contribuabilii să fie realizată într-un mod cât mai eficient şi comod. Continuare

Persoanele fizice beneficiază de un nou serviciu electronic de verificare a sumelor achitate în avans către stat 

Pentru asigurarea stabilităţii financiare a Republicii Moldova privind crearea unui buget public suficient, ce va permite dezvoltarea multilaterală a ţării noastre, persoanele fizice şi juridice achită impozite şi taxe către stat. În acest context, Serviciul Fiscal de Stat are în sarcină exercitarea controlului asupra respectării legislaţiei fiscale, asupra calculării corecte a sumelor obligaţiilor fiscale şi colectarea veniturilor la Bugetul Public Naţional. Concomitent, în contextul dezideratelor de schimbare a imaginii autorităţii fiscale, aceasta şi-a propus să sporească gradul de încredere publică în sistemul de administrare fiscală, prin modificarea modului de abordare a relaţiilor cu contribuabilii, prin creşterea gradului de transparenţă şi prin promovarea principiilor conformării fiscale voluntare. Continuare

Serviciile şi produsele Î.S. „Fiscservinform” - recenziile clienţilor noştri 

În perioada 1-3 octombrie la CIE „Moldexpo” a avut loc Forumul internațional specializat de produse şi servicii pentru afaceri „B2B EXPO”, fiind considerat cea mai importantă platformă de business comunicare din Chişinău. Î.S. „Fiscservinform”, instituţie specializată în dezvoltarea şi prestarea tehnologiilor avansate în beneficiul societăţii a participat la expoziţie cu scopul principal de a oferi publicului informaţii detaliate despre particularităţile activităţii şi specificul sarcinilor realizate de echipa întreprinderii. Continuare

SFS: „Scriem Codul fiscal împreună!” 

Pentru a îmbunătăţi procesul de administrare a activităţii fiscale în Republica Moldova, Serviciul Fiscal de Stat a lansat mai multe iniţiative de intensificare a dialogului public-privat, corespunzător Planului de comunicare a SFS pentru 2013-2015. Una din activităţile întreprinse în acest sens vizează elaborarea unui nou modul pe site-ul www.fisc.md şi anume „Scriem Codul Fiscal”. Modulul a fost elaborat de către Î.S. „Fiscservinform”, administratorul tehnico-tehnologic al SFS, care-i asigură serviciului şi mentenanţa tehnică. Continuare

Eficienţă prin sinergie. Rezultat mai mare decît suma părţilor implicate 

Cea mai mare valoare pentru PP „Monitorul Fiscal FISC.md” constituie satisfacerea cerinţelor de informare a fiecărui cititor. În acest mod, importanţă majoră se acordă stabilirii celor mai actuale cerinţe ale abonaţilor noştri pe care le putem soluţiona prin intermediul materialelor reflectate în ediţiile revistei. Continuare

Noutăţi 1 - 6 din 512

În atenția contribuabililor!!!

Vă aducem la cunostință că în baza Hotărârii Guvernului nr. 125 din 06.02.2018 (publicată în Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 40-47 din 09.02.2018) Întreprinderea de Stat „Fiscservinform” s-a reorganizat prin fuziune (absorbţie) cu Instituţia publică „Centrul de Tehnologii Informaţionale în Finanţe”, ultima fiind succesor de drepturi și obligații.

Prin urmare, portalurile fsi.md și fiscservinform.md nu se mai administrează și au rămas cu scop de informare. Pentru a continua, închideți fereastra dată sau treceți pe site-ul nou.


CTIF.GOV.MD